Fredagen den 13:de

Hej förlåt om det inte blev något bloggande i dag. Men det har varit i gång hela dagen, från morgon till kväll.
Och i dag som förmodligen alla vet så är det ju fredag den 13:de. Det betyder ju otur. Men jag brukar inte ha otur på just den här dagen. Sedan hände det ju något stort uppe på stan i dag (iUppsala) någon beväpnad man som typ hotade folk och såna grejer. Men jag tror polisen har tagit fast honom nu.

Tycker faktiskt den hära dagen har varit rätt så bra och bara rullat på. Fick förresten fik besök efter skolan någon gång vid halv 6 - 6 tiden, det var min kompis och hennes mamma som kom förbi en sväng. Så de var kul. Sedan stack jag över till pappa en sväng och kollade vad syrran och hennes kompisar gjorde. Det var allt för mig! Hörs i morgon!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback