Tillbaka en snabbis!

Hejsan! Har inte bloggat på flera dagar men det är för att jag har varit hos min farmor och farfar där även mina kusiner har varit!Det har varit jätte mysigt! (som vanligt!) Har nästan varit där i en vecka! Men ja.. låter rubriken tala eftersom att ja kommer bara slänga in ett inlägg just nu, kanske några till. Men det är för att jag ska ner till Töreboda heter det, där min farmor och farfar har en härlig liten stuga. Ska vara där i 4 dagar. Ska ditt föra att se Töreboda festivalen ;) Nu tänker ni töreboda festivalen? Vad e de? Men den är faktiskt ganska stor och mycket folk brukar det vara där! Och Veronica Maggio kommer! 8D ♥ Men men.. När jag kommer hem blir det uppdatering och det lovar jag! Pusssss. kameran hängkar såklart!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback